اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

رئیس مجلس گفت: در مورد مباحث آلودگی هوا پیشنهادهای مطرح هم باید حمایت مجلس را داشته باشد و هم دولت با جدیت مباحث را دنبال کند.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران(econews.ir)،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه پس از پایان یافتن جلسه غیرعلنی خانه ملت که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد اظهار داشت: رئیس سازمان محیط زیست در جلسه گزارشی ارائه کردند. وی اضافه کرد: با توجه به آلودگی هوای کشور در برخی از شهرهای مهم و لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای این موضوع و پیدا کردن مسیر روشن برای کاهش آلودگی هوا و همچنین پرداختن به برخی از مشکلات زیست‌محیطی در زمینه‌های جنگل و ریزگردها گزارشی از سوی رئیس سازمان محیط زیست به مجلس ارائه شد. 

رئیس مجلس با ابراز تاسف نسبت به استان‌های جنوبی کشور که با پدیده ریزگردها مواجه‌اند تصریح کرد: قرار شد در این زمینه پیشنهادهای مطرح هم از سوی مجلس حمایت شده و هم از سوی دولت با جدیت دنبال شود. 
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی از وضعیت زیست‌محیطی کشور و همچنین آلودگی هوا ارائه کرد. 

تاریخ خبر: 08/10/1392



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.